Koza se pase v Divadle Bez zábradlí

Martin má všechno… i milenkuKoza v Divadle Bez zábradlí. Dne 27. března 2024 se v Divadle Bez zábradlí konala veřejná generálka hry Koza aneb Kdo je Sylvie? Autorem je americký dramatik Edward Albee, který byl za provokativní hru, jež vznikla v roce 2000 nominován na Pulitzerovu cenu. Od roku 2019 byla tragikomedie uvedena ve více než 300 divadel po celém světě. Od stejného autora je také jistě všem známá hra Kdo se bojí Virginie Wolfové?, která má i filmovou verzi s Richardem Burtonem a Elizabeth Taylor.

Jak tuto situaci zvládne manželka Stévie?Hra Koza aneb Kdo je Silvie? je příběh, který šokuje, překvapuje, dojímá a baví. Budeme svědky, kdy Hynek Čermák v dosud spokojeném manželství prochází krizí středního věku. Jako muž, který dosáhl ve svém životě všeho, co chtěl i nechtěl. Je o hranicích, které je společnost ještě schopna tolerovat. Zamýšlí se nad tím, zda máme právo odsuzovat druhé proto, že se jejich chování vymyká normálu. Otázkou je, co se stane, když někdo, koho milujeme a velmi dobře známe, se tak dostává do komických a absurdních situací, které znejistí naši představu o lásce, toleranci a rodině.

Otec a syn… oba mají své tajemství

Přijďte se podívat do divadla, jak jsi s tím vším poradila Petra Špalková v roli manželky Stevie a budete velice překvapení závěrem dění. Petra Špalková ve své roli vynikala svými jak hereckými schopnostmi, tělesnými a obličejovými výrazy. V absurdních situacích působila velice vtipně. Spolu s Hynkem Čermákem, tak spolu vytvořili úžasný herecký pár. Hynka Čermáka můžeme také vidět v muzikálu Bodyguard, který uvádí Hudební divadlo Karlín, kde mu je jeho role šitá na míru. Je držitelem Českého lva za nejlepší mužský herecký výkon ve vedlejší roli ve filmu Nevinnost.

Může za všechno kamarád Ross?Zajímavostí je, že ve hře Koza si zahraje i syn Hynka Čermáka Bořivoj, který hraje divadelního syna Billyho a jako otec a syn, možná díky tomu se jim podařilo své role ztvárnit na výtečnou. Bořivoj Čermák je absolventem Janáčkovy konzervatoře v Ostravě. Můžeme ho vidět ve filmech a seriálech, jako například Rapl, Revival. Od roku 2022 přijal angažmá v Divadle Mír, kde hraje v inscenacích jako Blbec k večeři nebo Ledvina. V každém případě neváhejte představení Koza aneb Kdo je Sylvie? v Divadle Bez zábradlí navštívit, určitě se budete dobře bavit.

Osoby a obsazení
Martin Hynek Čermák
Stévie Petra Špalková