Dámy velkého muzikálového světa na cestě za slávou

Poslední vteřiny a další cesta za slávou se rozběhneV neděli 18. dubna proběhlo další kolo pořadu Robin Hood, cesta ke slávě, kde se hledají hlavní role chystaného muzikálu. Tentokrát se o své místo musely poprat adeptky na Marianu. Dnešní večer byl především ve znamení tance. Soutěžící se za minulý týden musely naučit ke své písni i choreografii, kterou jim - stejně jako klukům - připravil režisér muzikálu Ján Ďurovčík.

A show se rozbíha - tradiční společné vystoupeníCelý přenos začal trochu netradičně, a to uctěním památky za mrtvé z havárie polského vládního letu. Další průběh večera již byl normální. Dívky na začátek zazpívaly a zatančily společnou píseň "Mamma Mia" spolu s tanečníky divadla Kalich, kteří je doprovázeli i během jednotlivých čísel. Písně tentokrát vybírala soutěžícím porota.

Neřízená střela Radka PavlovčinováJako první se divákům předvedla Radka Pavlovčinová  s písní „Holding Out For A Hero“ z muzikálu Footlose. Její výkon patřil podle hodnocení poroty i podle názoru mého k nejlepším z celého večera a Radka se předvedla především jako výborná tanečnice. Jediné, s čím se musela poprat, byl rozsah písně, který nepasoval na její alt.

Po ní přišla na řadu Eliška Ochmanová, která zazpívala a zatančila na píseň „Kabaret“ ze stejnojmenného muzikálu. I ona si zaslouženě vyslechla chválu. Pro zajímavost dodávám, že jako jediná z večera zpívala česky. Porota se u ní navíc zasekla u její zdravotní indispozice, nedomykavým hlasivkám, Eliška Ochmanová a její Kabaretkterá jí paradoxně pomohla k lepší barvě hlasu a dohadování o „dobře - špatně domykavým hlasivkám“ pobavilo všechny diváky v sále.

Jako třetí se představila jako Evita s písní „Buenos Aires“ Jana Tesařová. Její výkon byl označen jako nevyrovnaný a názor poroty se shodl s názorem diváků a Jana byla poslána do rozstřelu. Já za sebe musím přiznat, že se mi její podání téhle písně nelíbilo, a to především kvůli chvílemi nepříjemnému přízvuku.

Po Evitě přišel podruhé na řadu muzikál Mamma Mia!, konkrétně píseň „Dancing Queen“ v podání Martiny Bártové. Ona sama přiznává, že tohle není zrovna její styl a především v tanci byla velmi rozpačitá.

Andrea Gabrišová a jeji taneční čísloDalší odzpívala a odtančila svou píseň Andrea Gabrišová. Pro ni porota vybrala „What a Feeling“ z muzikálu Flaschdance. Oproti Elizabeth z minulého dílu to byla velká změna a mně osobně se její podání líbilo. Porota jí vytýkala především přílišnou horlivost. Právě ona pak doplnila Janu Tesařovou v závěrečném rozstřelu.

Poslední soutěžící byla Míša Doubravová, která předvedla číslo s názvem „Mama I am Big Girl Now“ z muzikálu Hairspray. Stejně jako minulá Pomáda byla tahle píseň ideální pro její věk i styl, takže své vystoupení s úspěchem zvládla.

Evita - Jana Tesařová se dostala do rozstřeluS nejnižšími počty hlasů se do vyřazovacího kola dostala již podruhé Andrea Gabrišová spolu s Janou Tesařovou. Obě zvládly svou druhou šanci lépe než předchozí. Porota se nakonec shodla a do dalšího kola poslala stejně jako v minulém kole Andreu Gabrišovou.

V příštím kole se poprvé představí dohromady dámská i pánská část konkurzu a to ve společných duetech.

Velká holka - Míša DoubravováNa závěr bych dodala něco pro ty, které zajímá průběh přímého přenosu přímo v sále. Před začátkem a během reklamních pauz vyplňoval čas především „animátor“ (jak ho nazvala má kolegyně Monika) Miloš, který dával informace o tom, co se bude dít, instrukce jak bude celý přenos probíhat a zároveň po celou dobu v sále zajišťoval výbornou atmosféru. Do krácení volných chvílí se zapojili i moderátoři, především Martina Kociánová, která se rozhodla převyprávět divákům vtip, který vystačil na dvě nebo tři pauzy, než přišla jeho pointa. Své si přisadil i její kolega Petr Vondráček. Pokud má někdo představu, že natáčení znamená jen dlouhé nudné čekání, v tomto případě to rozhodně tak není.