Muzikálová herečka a zpěvačka, která započala svou pěveckou kariéru účastí v jednom z prvních ročníků soutěže SuperStar, dnes také produkční, manažerka a fotomodelka Michaela Nosková, oslavila své krásné kulaté 30. narozeniny poslední únorový den tohoto roku úspěšným sólovým koncertem v Divadle Hybernia v Praze. Sál byl zaplněn téměř do posledního místečka, kdy v hledišti bylo možno spatřit mnoho známých tváří a osobností z kulturního, ale i politického života.
Koncert byl pojat velkolepě. Míša si pozvala hosty z oblasti rockové, operetní a muzikálové scény, své kamarády, kolegy, ale také osobnosti, které se podílely velkou měrou na jejím úspěchu a se kterými spolupracuje dodnes. Celým večerem provázela její dlouholetá kamarádka a spolužačka z JAMU Marta Ondráčková. Ač již zkušená moderátorka, Míšu doprovázela mluveným slovem na tomto koncertě poprvé.
Hosté a umělečtí kolegové přišli Míše nejen popřát, ale také si s ní zazpívat nebo zahrát. Každý z posluchačů si tak v průběhu večera mohl přijít na své, protože v jednotlivých číslech byly zastoupeny různé hudební žánry. Dominoval muzikál, ale diváci si vyslechli i několik známých operetních melodií a zhlédli i čísla taneční.
Koncert byl rozdělen na dvě poloviny. Míša jej zahájila snad nejznámější písní Charlieho Chaplina "Světla ramp", v níž předvedla svůj velice slušný hlasový rozsah a posluchače potěšila svým školeným a svítivým sopránkem. Hned poté se předvedla v notoricky známé melodii „Knížka snů“ z muzikálu Bídníci. Tato skladba byla nastudována již mnoha zpěváky, avšak v podání Míši vyzněla velice procítěně a uvěřitelně.
S Otou Tauberem, starostou města Cheb, si zazpívala "Song hrál nám ten ďábel saxofon“ z muzikálu Miss Saigon a následovaly melodie z operetní scény. Míša přiznala, že si vždy toužila zazpívat Mam´zelle Nitouche a tento sen si na svém koncertě splnila. Operetní scéna pokračovala melodií „Markýz a Vy“ z Netopýra. Milovníci známého muzikálu Phantom Of The Opera se dočkali skladby „All I ask of you“, v níž se společně s Míšou představil vynikající Jan Ježek, známý operetní zpěvák, hostující často i na prknech operní scény.
Pěvecká škola operetní a muzikálové zpěvačky a herečky Pavly Břínkové, Míšiny učitelky zpěvu, vynikla nejvíce ve společném duetu těchto dvou div z muzikálu Cats, nazvaném "Memory", avšak dle mého názoru se nezařadila k těm nejpovedenějším vystoupením večera.
K velkým překvapením, oceněným zaslouženě velikým aplausem publika, patřil společný duet Míši a malé Natálky Grossové. Ano, hádáte správně, jedná se o dceru bývalého politika Stanislava Grosse, pyšně a pozorně sledujícího svou dceru po dobu vystoupení z prvních řad hlediště. Společný duet Schubertovy „Ave Maria“ dojal snad všechny v sále a patřil tak právem k vrcholům večera. Natálka je velký talent a je nasnadě už dnes, že z ní roste nová pěvecká hvězdička. Svou starší kolegyni pozorovala s velkou úctou a láskou.
Na pódiu se poté roztančili čerti, ve které se proměnily děti z Dětského domova Lipová. V prvních momentech byla na dětech znát tréma, po prvních taktech už diváci mohli ocenit obrovskou snahu a nadšení dětí z toho, že jsou aspoň na chvíli středem pozornosti. Číslo s dětmi nastudovala a zároveň si i zatančila jejich "teta" na podklad písně "Na čerty je každý krátký" z muzikálu Kapka medu pro Verunku. Děti doprovodil známý muzikálový zpěvák František Pytloun, který je zároveň jedním z autorů tohoto muzikálu. V Kapce medu pro Verunku ho můžete slyšet a vidět v roli myslivce Jirky.
Číslo se setkalo s velkým ohlasem. Šťastné oči vystupujících byly důkazem toho, že práce s dětmi, které nemají to štěstí vyrůstat v láskyplném rodinném prostředí, má veliký smysl. Patronkou dětí nebyl nikdo jiný než Hana Kynychová. S neskrývanou radostí a potěšením na jevišti převzala voucher na školu lyžování pro padesát dětí z dětských domovů.
První půlku koncertu uzavřela Míša poctou Zdeňkovi Bartákovi. Zazpívala si píseň komtesy Adély „Můj hrdina“ z právě chystaného muzikálu Casanova, který skladatel podtrhl svým klavírním doprovodem. Tento muzikál měl svou premiéru minulé léto na zámku Hluboká, Míša si v něm loni zazpívala roli služebné Lízy a zapsala se do povědomí především písní "Non pin andrai". Nyní je muzikál upraven a připraven dobýt pro změnu prkna pražské scény. Budete jej moci již brzy navštívit v divadle Broadway a podle úrovně výkonů protagonistů na castinzích bude jistě stát za to.
O přestávce si diváci mohli zakoupit ve foyeru divadla Hybernia symbolické malé barevné knoflíky, výnos z prodeje je určen na charitativní účely.
Druhá půlka koncertu gradovala dalšími známými melodiemi a hýřila opět slavnými jmény. Úspěch sklidila skladba „V očích tvých“ z muzikálu Jekyll & Hyde, předvedená společně s Leonou Machálkovou. V tomto duetu vynikla především Leonina pěvecká zkušenost a vyzrálost.V muzikálu Jekyll & Hyde Míša ztvárnila roli prostitutky Lucy. Do této role byla původně obsazena Leona Machálková, ale před premiérou z muzikálu odešla. Roli Lucy si na tomto koncertě Leona tedy zazpívala veřejně poprvé a naopak v roli Emmy se zde poprvé představila Míša.
Příjemným osvěžením bylo předvedení skladby „Time to say goodbye“, kterou jistě všichni dobře znáte ve vynikajícím provedení Andrea Bocelliho a Sarah Brighton. Míša nastoupila na pódium se svými pěveckými přáteli, s nimiž se seznámila na soutěži v Itálii, a jsem přesvědčená o tom, že všichni v sále, stejně jako já, s napětím očekávali, jak se s tímto nelehkým songem trio vypořádá ve srovnání se zmíněnou světovou konkurencí. Nicméně výsledek předčil očekávání.
Andrea Andrei, David Mattiolli a Míša zvládli toto číslo skvěle. Krásné a syté barytony obou mužských protagonistů v kontrastu s lehkým sopránem Míši, v čistém a procítěném provedení, uspokojily určitě všechny návštěvníky koncertu. Míše tato skladba neuvěřitelně sedla.
Pěvecky velice překvapil Felix Slováček ml., jenž si s Míšou střihl hned vzápětí duet „Je nebezpečné dotýkat se hvězd“. Byla jsem příjemně překvapena, s jakou lehkostí a nonšalancí syn známého saxofonisty a Dády Patrasové zpívá.
Následoval duet z muzikálu Moulin Rouge – „Come what may“, v originále skvěle zazpívaný Ewanem McGregorem a Nicole Kidman.
Na ten jsem se obzvláště těšila, protože tuto skladbu mám nezapomenutelně vrytou do paměti v podání Petra Ševčíka z finálového kola předloňské soutěže SuperStar. Tehdy mě jím naprosto okouzlil. Naproti tomu duet v podání Míši a Tomáše Savky, Petrova "SuperStarovského" staršího kolegy a jinak dnes již velice pěvecky vyzrálé osobnosti, mě zklamal. Barevně mi jeho hlas s hlasem Míši nekonvenoval a celkově tomuto ztvárnění chyběla procítěnost.
Také společné vystoupení Míši a Josefa Vojtka bylo pro mě zklamáním, nejsem si jistá, zda výběr partnera pro tuto romantickou libůstku z muzikálu Phantom Of The Opera byl šťastnou volbou vzhledem k rockově zabarvenému a laděnému hlasu Pepy, jehož si jinak jako velkého profesionála a skvělého rockera velice vážím. Nedávno jsem Pepu viděla v muzikálu Hamlet v roli Krále Claudia, a to je naproti tomu přesně parketa, ve které je jako doma.
Vrcholem druhé půle večera bylo pro mě osobně společné vystoupení Míši a Magdaleny Joao, jejíž silný a barevný mezzosoprán rozezvučel celý sál v písni „Tell him“.
Všechny diváky, stejně jako i mě, zcela jistě uchvátilo následující samostatné vystoupení Felixe Slováčka ml., který předvedl neuvěřitelnou souhru prstů a dechu ve skladbě „Koncert pro klarinet“.
Míša z oblasti muzikálu a operety, kterým je stále věrná, nedávno přesunula část svých aktivit také na sólovou rockovou dráhu. Založila v Německu rockovou kapelu The Trek a na koncertě překvapila peckou „Love away my far“ z vycházejícího debutového alba této skupiny. Přesto, že skladba je velice povedená a má jistě nastartováno se stát hitem, v rockové podobě Míša příliš uvěřitelně nezní. Její lyrický sopránek patří právem do muzikálů a operety.
Večer osvěžilo i několik tanečních čísel. Skladba "Cell Block Tango" z muzikálu Chicago ztvárněná taneční skupinou Evil dancers pod vedením Tomáše Kuťáka, jistě potěšila především mužskou část publika, protože mladé a krásné dívky v minimalistických oblečcích předvedly vše, co k mládí a kráse náleží. Zajímavé a působivé bylo i provedení scény a její osvětlení, což dodávalo celému číslu intimní kouzlo. Ač složení choreografie nebylo příliš obtížné, vystoupení působilo velice efektně.
Celý koncert byl zakončen tanečním skečem Míši Noskové a Marty Ondráčkové „Nowadays“ z muzikálu Chicago. Obě dámy v efektním třpytivém oblečení, doplněném síťovanými punčochami, prokázaly, že jsou nejen výbornými muzikálovými zpěvačkami a herečkami, ale také pohybově nadanými umělkyněmi.
K úspěchu koncertu přispěl velkou měrou i doprovodný orchestr Bohemian Symphony Orchestra Prague pod vedením jeho uměleckého ředitele Martina Šaldy. Po celou dobu panovala výborná nálada jak na jevišti, tak v hledišti. Míša potvrdila svou cílevědomost a ctižádost, stala se úspěšnou a vyhledávanou osobností muzikálové scény, od roku 2012 vystupuje se svou novou kapelou a kromě toho zvládá roli manželky a matky své malé dcery. Všichni hosté jí tento večer upřímně přáli štěstí, lásku, úspěch a hodně významných a důležitých rolí.
Po koncertě následovala after party a velká oslava tak pokračovala. Dlouhá fronta gratulantů nebrala konce a na šťastné Míše už byla trochu vidět únava po náročném koncertě. Ale na všechny se mile usmívala, na každého si našla chvilku, s každým promluvila pár vřelých slov. Vrcholem večera se stalo nakrojení třípatrového narozeninového dortu. Manžel Míši a její malá dcera, kteří celý koncert pozorně sledovali z prvních řad hlediště, byli už jistě rádi, že si maminku mohou po takto náročném večeru odvézt domů.
Jak oslava probíhala a které celebrity se na ní ukázaly, se můžete podívat v naší fotogalerii. Míše naše redakce přeje tímto hodně zdraví, spokojenosti a úspěchů v její další umělecké kariéře.
Komentáře k článku