Musicalnet.cz

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma
Creative Commons License
Email Tisk

Ceny Thálie byly rozdány!

Gabriel Barre s porotcem Michaelem ProstějovskýmAno, dočkali jsme se, již po několikáté jsme měli dnes, 26. března od 20 hodin v přímém přenosu z Národního divadla možnost sledovat udílení cen Thálie za rok 2010 pod záštitou ministra kultury Jiřího Bessera. Thálii odvysílala ČT 1 tentokrát v režii Ondřeje Kepky, jako moderátor se nám již po šesté na tomto udílení cen představil režisér, dramatik a herec Antoním Procházka.

Přesuňme se ale přímo ke kategorii Opereta, muzikál a jiný hudebně-dramatický žánr. V širších nominácích byli nominováni:

Dušan Vitázek jako Bert v muzikálu Mary PoppinsMuži: Jan Kříž (Robin Hood), Pavel Polák (Jesus Christ Superstar), Tomáš Šulaj (Cikání jdou do nebe), Jiří Untermüller (Monty Python´s Spamalot), Dušan Vitázek (Mary Poppins), Radek Zima (My Fair Lady).

Ženy: Ivana Chýlková (Hello Dolly!), Ludmila Molínová (Jeptišky), Radka Pavlovčinová (Robin Hood), Sandra Pogodová (Jeptišky), Jolana Smyčková (My Fair Lady), Helena Vondráčková (Baron Prášil).

Jolana Smyčková jako Eliza Doolittlová v inscenaci My Fair LadyNás však nejvíce zajímaly užší nominace a ty byly následující:

Do užších nominací postoupili tito zpěváci: Marian Vojtko za roli Barona Prášila ve stejnojmeném muzikálu a Kamil Střihavka za roli Ježíše Nazaretského v muzikálu Jesus Christ Superstar.

Užší nominace pro ženy jsou následující: Dasha ji získala za roli Máří Magdaleny v muzikálu Jesus Christ Superstar a Johana Gazdíková za Mary Poppins v muzikálu Mary Poppins.

Můžeme tedy říct, že každý v této kategorii kromě Dashy dostal nominaci za hlavní a stěžejní roli. Který zpěvák a zpěvačka nakonec získá Thálii za rok 2010? Na to už známe odpověď.

Porota, která rozhodovala o nominacích do této kategorie, je následující: 

Máří Magdalena Dasha, Ježíšova nejvěrnějšíPředseda: Zdeněk Barták
Členové: Patrick Fridrichovský, Jiří Horký, Eduard Krečmar, Ivan Misař, Jolana Nováková, Gustav Oplustil, Michael Prostějovský, Luboš ŠtercIvan Zelenka.

Thálii za rok 2010 v kategorii Muzikál ženy získává Dasha! Její výkon jsem osobně viděla a vyhrát si rozhodně zasloužila. Jako Máří Magdalena prožívala celou bytostí Ježíšovy úspěchy i pády, stejně jako jeho bolest či pochyby. Hold jí také skládám za to, že jako jediná dokázala porotu oslnit se svou vedlejší rolí, dostat se tak do užší nominace a posléze i vyhrát.Marian Vojtko alias Baron Prášil je převeliký snílek

Thálii v kategorii Muzikál muži získává Marian Vojtko! Jeho výkon jsem také osobně viděla a musím říct, že ač věřím, že Kamil Střihavka je jako Ježíš vynikající, Marianu Vojtkovi jsem výhru přála o trošku více. Jako Baron Prášil je oslnivý, velmi hravý, vtipný, dobrosrdečný a dalších přídavných jmen by se našlo mnoho. Už jen grimasy, kterými komunikuje s publikem, jsou skvělé.

Ladislav Špiner jako Don Quijote v muzikálu Muž z kraje La Mancha ve Východočeském divadle PardubiceThálii v kategorii Herec do 33 let muži získává Ladislav Špiner! Herec Východočeského divadla Pardubice, který ztvárňuje několik rolí v od činohry po muzikál převzal Cenu Thálie pro herce do 33 let. Ocenění mu předávala loňská držitelka ceny Lucie Štěpánková, bývalá členka pardubického ansámblu, dnes herečka Divadla na Vinohradech. Vidět jste ho mohli třeba v muzikálu Cikáni jdou do nebe či Muž z kraje La Mancha.

Musicanet se připojuje k řadě gratulantů! Brzy se můžete těšit na článek s bezprostředními dojmy přímo z místa udílení cen.

Komentáře k článku

avatar Romča
0
 
 
Veru, k tomu Mariánovi - myslím, žes jeho podání vystihla velmi dobře, snad bych jen dodal, že místy je až příliš hravý a s těmi grimasami to občas až příliš přehání. Mně osobně přijde konzervativnější podání elegantního vypravěče Dana Hůlky k této roli příhodnější než rozpustilý bonviván, ale Mariánovi ocenění samozřejmě přeju (koneckonců už měl mít doma Thálii za Jekylla a Hydea) - na druhou stranu je fajn, že jeho (a mistra Zd. Bartáka) zásluhou už má Hybernia také tuto prestižní divadelní cenu ve sbírce!
PS: pro mistrovy věrné donašeče, Marián už to ví i ode mne - včera jsme si na toto téma názory již vyměnili:)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Já si zase dovolím nesouhlasit, Baron Prášil JE hravá postava, a tudíž hravost Mariána oceňuji v plné míře. Postava Barona Prášila není přece ani v knize pojata jako důstojný vypravěč. O tom to není. Ačkoli mi pojetí Dana Hůlky nevadí ani v nejmenším, přesto mne nedokáže uchvátit a nadchnout tak, jako Mariánova rozpustilost, která spoustu i vážnějších nátur vrátí zpátky do hravých dětkých let.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Veronika Pacasová
0
 
 
Romi, proto je dobře, že můžeme vidět více představitelů této role, každý si vybere za nejoblíbenějšího toho Barona, který je jeho představám nejblíže. Pro mě je, i když jsem knihu nečetla, Mariánovo podání nejlepší - právě tak jsem si tuto postavu představovala. Proto s přehráváním nesouhlasím, přehrává snad jen ve chvíli, kdy je krášlen (a se chystá "na Etnu") a to ještě jen některá představení. Ale člověk většinou vždy najde nějakou drobnost, kterou by rád viděl nebo udělal jinak. Každý je jiný a vidí Barona Prášila malinko odlišně. Ovšem Mariánovo podání se mé představě nejen jeví jako nejbližší, ale téměř se jí rovná.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Já zas vycházím z toho, milé dámy, že podle doktorů Omena a Nomena Baron nemá být blázen, ale pouze snílek a fantasta. A ke snílkovi a fantastovi, resp. vypravěči příběhů, se mi hodí víc kultivovanost Dana. U Mariánova (ale i u Pepova) podání mám prostě občas pocit, že by toho docenta Chocholouška (nebo jeho newyorského kolegu) nebylo od věci zavolat. Zejména takové to "hýkání", když odlétá na Fénixovi, mi přijde už opravdu nadbytečné. Marián tou "rozpustilostí" pro mne kazí svůj jinak excelentní pěvecký projev a Pepa zase nechápu, proč občas řve v mluvených pasážích - tam už jsem se párkrát přistihl, že se o mě pokoušel psotník, jak se dycky vylekam, když neočekávaně spustí s decibely, co by přehlušily i metalovou kapelu...:) No asi už začínám stárnout, když mi nejvíc vyhovuje právě ten Danův vypravěčský poklid...
Sabinka prý říkala, že s Danem se to představení táhne, zatímco s Pepou je svižnější a rychlejš utíká. Jenže když si vemu, že tak jako tak trvá jen 2 hodiny a pár drobných, pak mi ta utahanost (kombinace Hůlka + Fiala se poslední dobou protahuje na 2 h. 20 min.) přijde ceně lístků adekvátnější:)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Silvia
0
 
 
No vidíš Romčo - tebe ten seriózní Hůlka fascinuje, mě naopak - s prominutím, a myšleno dobře:-) - leze na nervy. Vem si Barona jako celek - celý muzikál od začátku do konce - jak je psaná role Barona? Jaký je charakter písní? Jaký je charakter Prášila jako postavy? A jak je postavena Prášilova choreografie? Já myslím že veselý projev je úplně na místě:-) Ty písně ( nebo i mluvené slovo ) kde si vymýšlí příběhy, jsou jasně o přehánění - Prášil všude byl, všechno viděl, všechno vyřešil, všechny ženský mu ležely u nohou...k tomu veselé hopsání v choreografii... dá se tohle zahrát seriózním způsobem? Dá, Dan to dokáže, ale nedá se na to koukat:-) Ostatní písně ( myslím Láska je krásná II. a III. a obě verze Na křídlech fantazie ) hraje i Marián konzervativním způsobem, protože tyto písně si to vyžadují. A hlavně stěžejní píseň celého muzikálu Démanty rosy je v Marianově podání absolutně dokonalá - je přeci o tom že peníze nejsou všechno a že i hravým způsobem se dá dívat na život:-)
V podstatě Baron Prášil JE celý čas za snílka, fantastu i blázna zároveň, a až na konci se ukáže, že navzdory povídačkám byl jediný kdo měl rozum. Už jeho kostým dává jasně najevo že divák má tu čest s mírně potrhlým človíčkem, kterého hlavním úkolem je pobavit. A to se Danovi nedaří, představení s ním je nuda, s Marianem je naopak zábava. Dan když elegantním a uhlazeným způsobem vykládá jakýkoliv z těch vyšinutých příběhů, může se člověk pouze ironicky pousmát. Marian když přehání a hraje i očima a tělem, člověk mu uvěří i to že zítra se zeměkoule začne točit opačným směrem:-) Navíc je tu i rozdíl v pěveckém podání - Dan v každé písni zní stejně ( výborně, skvěle, ale stejně ), Marian vypravěčské písně zpívá tak jak je hraje - vesele, s lehkým přeháněním, a seriozní ( třeba Na křídlech...) zase bravurně a dokonale. On prostě nejen zpívá, ale hlasem také hraje. Proto má celé představení s ním tu správnou šťávu, je to zábava nejen v dokonalé harmonii s uměním, ale i příběh s krásnými myšlenkami, které pochopí i 10-letý dítě, a troufám si říct, že i díky hereckému projevu Mariana Vojtka:-)
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Myslím, že lépe by udělení Ceny Thálie Mariánovi ani porota neokomentovala, klobouk dolů. Skoro jsi i mě, paličatého rozumbradu, dostala do rozpaků:) Jestli ještě někdy Mariána v této roli uvidím, dám si pozor ve všech těch jednotlivých pasážích, jak je popisuješ...
Nesouhlasím jen se dvěma věcma. Prášil prostě není blázen a s Hůlkou není nuda! Jak Ty niterně vnímáš Mariánovo sepjetí s rolí, já zase niterně vnímám Danovo elegantní vypravěčství. Ale i to je o vkusu... Táži se jen na jediné. Proč Mariánovo baronovitou rozpustilost vídám i v Draculovi, i v kardinálovi a pomalu už i v Katovi? Že by to bylo o tom, jak přiznává v rozhovoru s Renatou, že je to hravé chlapčisko - ale už ne jen v Baronovi, ale v každé další roli? Jasně, o Danovi se říká, že hraje všechno pořád stejně - jako Draculu. Někteří to samé tvrdili i o Monče - že všechno hraje jako Kleopatru (což si nemyslím), každý umělec má sklony k tomu jednomu osvědčenému druhu herectví - Marián jeden čas po Jekyllovi měl tendenci hlasově dělat Hydea taky skoro ve všem. V Angelice teda určitě, i při prvním uvedení Draculy v Hybernii. Ale teď už spíš vítězí to hravé chlapčisko. Otázka je jen to, zda není hravý občas až příliš... Pro mne leckdy ano - a dokonce už si hraje i tou hlasovou modulací v interpretaci některých árií, což mě taky leckdy ruší. Radši bych uvítal - kdyby byl - řečeno Tvými slovy - nudnější, řečeno mými - důvěryhodnější... Ale skončím tam, kde jsem začal. Zaplaťpánbůh, že HA to viděla jako Ty a nikoli jako moje maličkost a... a Thálie je doma:)
PS: s Tvým dovolením bych Tvou charakteristiku Mariánova pojetí Barona použil do zpravodaje a na web FK - protože mi to přijde fakt jako skvělá obhajoba udělení té ceny!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Silvia
0
 
 
Romčo - aby ale nedošlo k nedorozumění - já teď neobhajuji Marianovu Thálii, já psala jenom to, proč se mi Marian v Baronovi líbí víc než Dan. A to taky dělám výjimečně, obyčejně se do takových diskusí nezapojuji - i když je moc ráda čtu:-) - a hlavně fakt hrozně nerada srovnávám alternace. Aspoň ne veřejně, a ty to už přeci o mě víš. Co se týče Thálie, nemám zapotřebí Mariana hájit, o té ceně rozhodli jiní, a jestli byla udělena spravedlivě, to už taky není v mé kompetenci hodnotit, a popravdě řečeno, jsem tomu i ráda. Srovnat Ježíše s Baronem a Kamila s Marianem musel být pro porotu snad ten nejtvrdší oříšek jaký kdo mohl vymyslet. To je jako srovnat marmeládu s hořčicí a říct, která chutná líp:-)) Obě chutnají dobře, ale ne dohromady...a hlavně každá v kombinaci s jinými pokrmy.... a hudba ( a muzikály obzvlášť ) je taky pouze potrava - duševní - a člověk jí to na co má právě chuť:-)) Ježíš i Baron jsou kvalitní díla, Marian i Kamil jsou kvalitní zpěváci i herci - i když fakt každý " chutná " jinak - naražím na to srovnání poživatin:-)), tak pokud by tu Thálii dostal Kamil, nehnu ani brvou. Ale z Marianova ocenění se těším, to nepopírám:-) ... a pokud chceš Ty Romčo někam psát něco jako obhajobu, klidně použij i má slova, nestydím se za ně a nemám nic proti:-))) - jen tam prosím pak oprav chyby:-))))
A co se týče Marianova přehánění v jednotlivých dílech jak popisuješ - v tom Ti trošku dávám za pravdu, několik vtípků v jiných představeních by se našlo, ale zase musím říct, že jsem si je všimla pouze na místech, kde to nebylo na škodu. V Draculovi i v Katovi. Představení jako celek to nedehonestovalo, byly to pouze neškodné grimásky, takže není mu co vyčítat. Myslím, že Marian se v Draculovi i Mydlářovi našel, zpívá i hraje ho dobře, a je vidět, že má obě tyto role rád, tak ani nemá důvod dělat na jevišti něco, co tam nepatří. Co se týče jeho hlasových modulací - má na to, má kvalitní hlas, tak proč si tam nepřidat nějakou tu tenorovou " kudrlinku"? Proč Ti to vadí? Mě ani trochu, naopak - jsem ráda že pokaždé je to představení originál... ale je pravda že já jako jeho fanynka to možná vnímám jinak než Ty nebo jiný běžný divák:-)) Ale jinak tyto kudrlinky bych docela přivítala i u Bohuše Matuše, protože tento Pan Zpěvák taky umí neuvěřitelně pracovat s hlasem, a vím že by to bylo potěšením pro ucho:-)
A kardinál? No v těch několika posledních představení 3M co jsem viděla dělala šaškárny půlka hereckého mančaftu na jevišti, ty představení sice parádně bavily publikum, ale mě osobně se až tak nelíbily - právě proto, že už jsem měla pocit, že ten muzikál už nikdo nebere vážně. Škoda...:-( takže výtka pouze k Marianovi taky není na místě....hmm...
A Hyde v Draculovi? S tím se přeci počítalo - viz Tvůj i můj rozhovor z roku 2008:-) jestli tam ale opravdu kousek toho Hydea byl, to posoudit neumím, Jekylla jsem nikdy neviděla a do smrti mě to bude mrzet:-( Mariana jsem objevila bohužel pozdě a Jekyll se už nehrál...:-(
P.S. Tvůj " paličatý rozumbrada " mě pobavil:-)

* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Nene, já použil termín obhajoba Thálie pro případ, kdyby se našel někdo, kdo by Mariánovi Thálii nepřál. Pak by Tvůj předchozí příspěvek mohl sloužit jako skvělá obhajoba - vím, žes to nepsala kvůli Thálii, ale protože ten jeho výkon tak vidíš a chápeš.
Dokonce i rozumím těm kudrlinkám, protože a) si jimi zpěváci pomáhají, když už jsou trochu unavení a b) když se to většině publika líbí, tak proč ne? Mě to prostě mrzí právě proto, že Mariána mám taky rád, pořád ještě se taky považuju za jeho fanouška a vím, že on je hlasově pořád natolik dobrej, že by mohl zavírat ústa všem pochybovačům i bez těch kudrlinek. Přecejen v opeře bys je u největších árií v těch výškách dávat neměla a já k tomu přistupuju z toho operního úhlu pohledu, ačkoli vím, že v muzikálu je to něco jiného. Takže propána jen ať je Bohuš nedává a drží tu skvostnou rovnou přímku, jako jí dřív držíval Marián, pro mě je to vrchol dokonalosti. A už je mi jedno, jestli jí drží 12, 15 nebo 20 sekund, to už nepočítám, natolik už jsem se zklidnil:)
O dalších detailech už polemizovat nebudu, pokud to hravé chlapčisko ve vážných rolích nepřeváží jako celek to pak výkon nebude dehonestovat, tak máš pravdu, že o tolik ani nejde. Možná se trochu bojím preventivně - protože vím, že by to byla škoda. Naopak se těším na zloducha Frolla v Quasimodovi - bude zajímavé porovnávat obě alternace a věřím, že oba budou velmi dobří!
Co se týče Thálie, já naopak mám vůbec problém i jen s nominací Střihavky, protože si myslím, že v Národním divadle měl stát Honza Kříž za Robina, nebo Roman Vojtek za ing. Leydena, nebo někdo úplně jiný z mimopražských scén, Střihavka byl nominován jen za zásluhy z 90. let, takže kdyby Thálii dostal teď, bylo by to pro mě nezkousnutelný. Naštěstí ihned po zveřejnění užších nominací jsem věděl, že ceny dostanou Dasha a Marián (kvůli tomu, že vloni byl oceněn Gazdík a obě Thálie Jesus dostat nemohl) a jsem tudíž samozřejmě rád, že to - při složení užších nominací, jaké bylo - právě takhle dopadlo!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Romane, opatrně neplácej tady nesmysly tohoto znění "Naštěstí ihned po zveřejnění užších nominací jsem věděl, že ceny dostanou Dasha a Marián (kvůli tomu, že vloni byl oceněn Gazdík a obě Thálie Jesus dostat nemohl) ",
právě předvečírem jsem dělala interview se Zdeňkem Bartákem a podobnými slovnim marastem nahráváš přesně těm zlým jazykům, že vše je dané už předem. NENÍ!! Dokonce ani předseda komise neví do poslední chvíle výsledek. Takže Ježíš klidně vyhrát mohl, a ne že ne. Pravidlům by to vyhovělo. Je to cena za interepretační výkon - nikoliv za ten nebo onen muzikál. Přesně podobné výroky točí kolegium do běla. Tak opatrně.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Ale já to nemyslím nijak zle, jen prostě nevěřím tomu, že by riskli, že by jeden rok vyhrál Gazdík a druhý rok Gazdíková, resp. že by obě ceny dostali umělci (samozřejmě za interpretační výkon) z téhož muzikálu. Je jasné, že proti pravidlům to není, ale nepřej si slyšet, co by ty skutečně zlé jazyky psaly a říkaly potom... Já n. r. od těch zlých jazyků netvrdím, že to tak je, jen že si to myslím. Těžko by to asi šlo hlídat v Akademii populární hudby, kde je těch akademiků přes 100 - a v době, kdy jsem tam "seděl" i já, tak jich bylo dokonce přes 500 - ale v 10členné porotě? A jak by to technicky řešili, kdyby 5 lidí bylo pro toho a 5 pro druhého? Pak by rozhodovalo slovo předsedy poroty, ne? Logicky... Tak minimálně v takovém případě ten předseda výsledek dopředu znát musí:) A ke stejné plichtě může teoreticky dojít už při vyplňování nominací (širších i užších).
Takže díky za upozornění, ale jak znám Zdeňka Bartáka - coby skvělého skladatele a velmi milého a tolerantního člověka, nepředpokládám, že bych zrovna jeho vytočil do běla. Kort pokud tedy Tvými slovy "plácám nesmysly"... Ačkoli jsem pouze napsal, že jsem po oznámení užších nominací věděl, jak to dopadne. A ono to tak dopadlo... Zaplaťpánbůh!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Ještě jen pro upřesnění, aby nedošlo k nedorozumění. Neobviňuju nikoho z poroty z konspiračních metod. Jen si myslím, že stejně logicky - vylučovací metodou - jako jsem o tom uvažoval já, o tom uvažují i ti porotci. Že než ten svůj svobodný hlas do té obálky vloží, tak berou v potaz i tyto vedlejší citlivé nuance. Třeba ne všichni, ale někteří určitě ano. A není na tom nic špatného, je to prostě logické podle mého skromného názoru...
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
To, jestli to myslíš dobře nebo špatně, je bohužel v tuto chvíli podružné, protože méně inteligentní jedinec koukne na tvé sdělení typu "věděl jsem" a úpně zbytečně se rozjede hloupý kolotoč nesmyslných obvinění, že je všechno už dopředu známé a dané. A to není!
Proto jsem tě varovala, ať dobře vážíš slova. Je rozdíl mezi termínem "domníval jsem se" a termínem "věděl jsem", který je silně zavádějící, zvláště pokud ho užiješ veřejně.

A ku Tvé úvaze o hlasování půl na půl - jistě v případě této VÝJIMEČNÉ situace skutečně hlasuje předseda komise, v případě, že nemá k dílu žádnou příslušnost. Nicméně kolikrát tato situace skutečně nastala? Takže ve většině případů výsledek nezná skutečně nikdo. Navíc nemůžeš podsouvat pototcům svoje myšlenkové pochody. Co, koho vede k hlasování pro jednoho, či druhého interpreta je ryze interní záležitost.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Myslím, že to zbytečně moc prožíváš - skoro to zavání posedlostí. I já bych Ti tu mohl vyčítat Tvou deklarovanou stoprocentní víru a jistotu. Ten kolotoč se přitom ale nemusí ani rozjíždět - už vůbec ne kvůli jednomu jazykovému obratu nějakého Romči, ten kolotoč se totiž točí už dlouho předlouho a ... upřímně, nevyvolávají ho v komentářích na jednom z mnoha serverů řadoví uživatelé, kteří samozřejmě v deklarované demokratické společnosti mají právo komentovat výsledky čehokoli, ten kolotoč vyvolávají některé do očí bijící výsledkové shody náhod. A rozhodně se to netýká jen Thálií, ale všech subjektivně posuzovaných soutěží a sportovních klání (kde to či ono nemůžeš objektivně změřit). A to nejen u nás, ale kdekoli ve světě.
PS: žádný řetězec se navíc v této diskusi nerozjel. Kdybys na to takhle podrážděně nereagovala Ty, nikdo jiný by si toho tady ani nevšim... Jako skoro vždycky ostatně.
PPS: daleko závažnější je fakt, že letošní Thálie byly ohroženy jako takové pro nedostatek sponzorů, takže dost možná byl Marián muzikálovým vítězem posledním - a to by byl teprve problém. Obrovská škoda!
Ale dodejme trochu optimismu na závěr - já se teď raduju z vítězství Michala Davida v TýTý. Je prvním, kdo sesadil z trůnu maestra Gotta, a to už je darda. I když vím, že TýTý není tak prestižní jako Slavík (hlasuje tu méně lidí a roli hraje i to, že z jedné SIMkarty lze poslat až 30 hlasů, ve Slavíku jen 2, třetí hlas můžeš dát osobně v sídle agentury), přesto je to obrovský úspěch. Stejně jako Thálie pro Hybernii! Takže dvě ocenění v osmi dnech, no paráda!!! Čili radujme se a nestresujme se.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Renata Kratochvílová
0
 
 
Řekla bych, že si lžeš do kapsy. Já jsem tu přesně od toho, abych reagovala na nesmyslné hlášky a uváděla je na pravou míru, takže se neohaněj tím, že by si toho nikdo nevšiml. Reaguji naprosto stejně nezaujatě na kohokoli, takže tvoje nařčení o posedlosti je asi tak na stejné úrovni, jako když nás tu jeden uživatel osočil, že jsme podplacení agenti Broadwaye, čekala bych, že speciálně ty, budeš mít alespoń dost rozumu něco takového vůbec nenapsat.
Pokud nechceš čelit mým komentářům, tak lépe važ slova, která píšeš, jsi na veřejném portálu, a to sebou nese riziko, že jsi vidět. Tím bych diskusi na téma Thálie ukončila.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
Ano paní profesorko:) Omlouvám se, že pštrosí metoda strkat hlavu do písku před nepřejiči není můj styl. Já radši dávám najevo, že coby agent 007 jsem připraven na konstruktivní debatu s každým potenciálním odpůrcem. Zdůrazňuji konstruktivní debatu! Nikoli černobílé mentorování...
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar cheap essay
0
 
 
The people stop going into the theatre. Today they all can use Internet for watching all that they want.
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
avatar Romča
0
 
 
A v tom je právě ten problém. Internet zabíjí kino, koncerty, divadla, setkávání lidí a tudíž i mezilidský vztahy. Zabíjí ducha člověka. FUJ! Nene, zážitku z živýho divadla se nic nevyrovná!
* Jméno
* Mail
WWW
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
Přidat komentář
Storno
* Jméno
* Mail
WWW
Přidat komentář
Opište kód   
ChronoComments by Joomla Professional Solutions
 
Sdílej na Facebooku

Creative Commons

Creative Commons License
Photo & text by Michal Škvor & team Musicalnet.cz is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License. Based on a work at www.musicalnet.cz

Certifikace

Tyto stránky jsou archivovány v systému Národní Knihovny v projektu

 STRÁNKY ARCHIVOVÁNY NÁRODNÍ KNIHOVNOU ČR


Musicalnet.cz

Copyright © Michal Škvor & team, 2004 - 2024 pro Musicalnet.cz. Všechna práva vyhrazena. Fotografie ani články nelze používat na jiných webech bez písemného svolení autorů.
Joomla! je svobodný software šířen pod GNU/GPL licencí.