Moderní balet se zpěvy Lucrezia Borgia na hudbu Petra Maláska se v období 2003/2005 zabydlel na prknech naší "zlaté kapličky". V režii Libora Vaculíka se zde setkali baletní mistři s muzikálovými zpěváky. Vedle Zbyňka Frice či Tomáše Berouna zde zazářila také Radka Fišarová v roli Lucrezie. Byla či nebyla vypočítavou travičkou? To možná zjistíte, až se podíváte na novou inscenaci v divadle Hybernia (v březnu 2012), která právě nyní vyhlašuje konkurz na taneční a pěvecké role.
Konkurz se koná v Divadle Hybernia, náměstí Republiky 4, Praha 1
8.6.2011 10:00 – 14:00 pěvecké (9:00 registrace)
8.6.2011 15:00 – 20:00 taneční (14:00 registrace)
9.6.2011 - druhé kolo
Hledá se:
- taneční role – mužské i ženské ve věku 15-35 let, na obsazení sólových a sborových tanečních partů. Taneční úbor s sebou.
- pěvecké role - jedná se pouze o mužské postavy ve věku 15-35 let.
Každý účastník je povinen předvést jednu pomalou a jednou rychlou píseň v českém jazyce.
Základy si prosím vezměte s sebou. Není možnost klavírního doprovodu.
Zájem potvrďte na produkci paní Aleně Koktové e-mailem Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , tel. 737 797 106
Komentáře k článku
http://archiv.narodni-divadlo.cz/default.aspx?jz=cs&dk=Inscenace.aspx&ic=1685&pn=256affcc-f002-2000-15af-c913k3315dpc
Vážený pane Vaculíku,
využívám toho, že jste se ozval na těchto stránkách v souvislosti s chystaným muzikálem Lucrezia Borgia a chtěla bych Vám vyjádřit svůj velký obdiv nejen za ní, ale i za Edith. A ačkoliv jsem Lucrezii neviděla – znám ji jen z ukázek a CD, nepochybuji o její kvalitě, protože je v podobném stylu jako Edith. A právě u Edith můžu za sebe říct, že to je tak úžasné dílo, které na současném muzikálovém poli nemá srovnání, i když výraz muzikál není pro toto dílo přesně odpovídající. Edith je uměním v každém kousku děje, má emoce, úžasné texty, písně, taneční výkony, hudbu i světelné efekty. Všechno v ní je prostě úžasné. Viděla jsem ji dvakrát v Brně a musím před všemi smeknout – Radka Fišarová, Zdenka Trvalcová, Zbyněk Fric – to nemělo chybu. Je to dílo, které vnímavého člověka jednou provždy poznamená a všichni tvůrci i umělci zaslouží veliké smeknutí. Věřím, že pokud bude možné zachovat alespoň v jedné alternaci původní obsazení Lucrezie, tak my diváci budeme mít stejně úžasné dojmy, jako z Edith. Držím Vám palce při výběru nejlepších představitelů a doufám, že nás, kteří jsme Lucrezii ještě na jevišti neviděli, dostane do role stojících diváků s dlouho nekončícím potleskem.